среда, 25 октября 2017 г.

Այս բնական համեղ միջոցը կազատի ձեզ սեզոնային ՀՈԴԱՑԱՎԻՑ և ԾՆԿՆԵՐԻ ցավից, կվերականգնի ոսկորները

Այս արդյունավետ միջոցի մասին ինձ պատմել է հարևան տատիկը: Նա մի անգամ տեսել էր, որ ես դժվարությամբ եմ բարձրանում աստիճանները և կանչեց իր մոտ: Տնից բերեց բաղադրատոմսը և ասաց, որ գրի առնեմ:

Գրի առնելուց հետո ես արեցի այնպես, ինչպես պահանջվում է բաղադրատոմսում և ինչ հրաշք… Ընդամենը 4 շաբաթ անց ես նկատեցի, որ աստիճանները բարձրանում եմ առանց ցավի զգացողության և անհամեմատ հեշտ:
Անպայման փորձեք այս հրաշագործ բնական միջոցը:
Բաղադրատոմս ծնկների ցավի , հոդացավի և ոսկորների վերականգնման համար
Բաղադրիչները
  • 40 գր դդմի սերմ
  • 3 ճ/գ չամիչ
  • 4 ճ/գ քունջութ
  • 8 ճ/գ կտավատի սերմ
  • 2 ճ/գ ժելատին
  • 200 գր. մեղր
Պատրաստումը
  • Խառնում ենք բոլոր բաղադրիչները և մանրացնում բլենդերով
  • Հարկավոր է ուտել օրական 1-ական ճ/գ՝ նախաճաշից և ճաշից առաջ:
  • Պատրաստի խառնուրդը պահպանում ենք սառնարանում: Ընդամենը մի քանի շաբաթ օգտագործելուց հետո այս խառնուրդը դուք կնկատեք, որ հոդացավ չունեք, իսկ ծնկները չեն ցավում կռանալ-վեր կենալուց և ընդհանրապես:
Նյութը հրապարակման պատրաստեց՝ Hayinfo.net

Комментариев нет:

Отправить комментарий